Saturday, September 20, 2008

Min lilla bebis...

...har feber igen :o( Men vi är inte förvånade. Vi ska ju BARA åka på semester om en vecka så det är väl lägligt. Dumma baciller! Vi får väl se om det blir mer än bara feber denna gången. Jag kände det redan när vi var hos Thomas i eftermiddag och födelsedagsfikade. Hoppas bara inte han smittat Thomas. Det behöver han inte just nu.

Idag har jag fått packat en massa. Bemi var i gamlefarmors nya lägenhet med farfar så jag fick lite lugn och ro. Men jag skulle gärna hinna göra lite kort i helgen också. Roger ska ta med till jobb i nästa vecka och sälja. Alla intäckter går till möbler till huset just nu.

Igår var vi en sväng i huset och Bemi och jag var bland annat nere i källaren och plockade fram min gamla dockvagn. Jag ska fotografera den senare, den är kult! Bemi blev jätteglad och tyckte den var rolig att köra (den är av lite större modell) och så plockade jag fram två av mina gamla dockor. Succé! Hehe. Han var så söt där han gick runt med min gamla kålunge-docka.

Bemi hittade även en skånsk och en dansk flagga och hejjade så fint. Lite mörk film men ni hör och kan ana hans viftande.

No comments: