Saturday, April 5, 2008

Mässinköp och BIA

Nu har BIA kommit och jag har testat den. Ska ta bilder sedan på mina "konstverk" men just nu orkar jag inte... Det var lika roligt att använda den som jag trodde. Nu ser jag fram emot fler spiraler så att jag kan göra fler, varierade saker...

Idag var det mässa i Helsingborg. Oj va roligt (som vanligt) att se sakerna live. Jag hittade mer än vad jag trodde att jag skulle hitta och ser fram emot nya projekt. Jag har så många idéer som cirklar i hjärnan nu med mina inköp inblandade. Papper i roliga former, roliga dekorationer, en ny die till min reva (Ivy, nu finns butterfly i min samling). Det enda i dekorationsväg som jag alltid annars köper (blommor) köpte jag inte idag. Hittade inga som jag direkt kände att jag var tvungen att ha. Jag köpte tabbrads, chipboard stjärnor, journalingrutor, lace cardstock, overlays, prickig filt, stämplar, pro markers och mycket mycket annat. En lyckad mässa med andra ord.

I morgon står det lunch med BB-maffian på schemat. Eller BB-maffian minus en. En av tjejerna ha besök av sin syster denna helgen så hon kommer inte. Sen kommer Jenny och Andreas (Aje) hit på eftermiddagen och ska se på hockey och äta en bit mat. Sen är det bannemig jobb igen...

No comments: