Wednesday, April 2, 2008

Följetong

Ingen BIA idag heller. Börjar bli en följetong. Idag har jag mailat företaget så får vi se vad de säger. Kanske har de ett kollinummer. JAG VILL HA MIN BIA!

Jag har haft medarbetarsamtal och lönesamtal idag. Som vanligt är inte vi inom administrationen prioriterade, i år var det psykologerna som skulle få lite extra. Men min chef skulle ta upp det igen för hon är missnöjd med min lön och vi tittade på statistiken över Regionen och jag ligger under den 10 percentilen på alla kategorier. Pinsamt! Hjälper det inte at ta upp det med löneförhandlaren skulle hon ta det med högsta chefen. Gut med en chef som är på ens sida!!

Strax kommer Roger hem så vi ska gå och laga mat nu, jag och Bemi. Bemi och jag har haft lite fotosesson där uppe i hans rum. Blev väl en 80-90 bilder....

Vet vad man gör med ett stetoskop...


Vad tänker du på?


Så bedårande söt och hans ögon är så vackra.


Bygger torn.


Apan som han innan varit rädd för då den kan göra lite ljud...

2 comments:

Ivy said...

Gud så dåligt att bian inte kommit! Mitt paket fr USA har ju tom hunit skickas -hoppas du kompenseras før all väntan.

Bemi är bara før søt och det ær så kul att se hur han har gått från baby till barn!!! Snart är det två årsdag ju... ujujuj!

Ivy said...

Hoppas att du lägger ut bilder på albumen snart!!!