Tuesday, April 1, 2008

Ingen BIA ida heller men ...

Den här coolingen är min son!
Visst är han bara så söt och cool i dessa jeans och tröja från pop?


....spiralerna har kommit. Mycket nytta jag har av dem...


Det konstiga är att jag beställde dessa spiraler via samma företag. Skumt! Har jag inte fått BIA:n i morgon ska jag maila företaget.


Idag hade jag en extremt trött pojke att hämta på dagis. Han hade bara sovit 45 minuter och det är på tok för lite. Så när jag kom satt han i knät på favvofröken. Sen har det mest varit gråt och tandagnissel här hemma ikväll. Han blev riktigt ledsen när vi pratade med Roger i telefon. Jag misstänker att han också saknar sin pappa grymt mycket. Det var nästan så att han blev arg på telefonen, för att pappa var i den och inte här hos oss. Men det säger jag inte till Roger ikväll för då får han dåligt samvete. Roger är ju på kurs med sin rektorsutbildning eller rekryteringsutbildning. Den utbildningen går han ju med förhoppningen att få ett mer välbetalt jobb som gör vårt liv lite enklare.


Klockan 18 ville Bemi ha pyjamas, medicin och nonne. Så han ligger nu i sängen och sover gott. För en gångs skull var det inga problem för mig att natta honom. Han brukar konstra när jag gör det för han vill att pappa ska natta honom. Eller snarare, han vet att det inte går att konstra med pappa så därför lägger han sig alltid snällt när Roger nattar.


I morgon ska jag ha medarbetarsamtal och lönesamtal. Hm, lönt. Jag vet ju att det inte kommer generera någon högre lön i år heller. Jag ligger ju så back i lön som jag kan göra! Pinsamt! Så det känns en aning meningslöst faktiskt.

Nu ska jag slappa lite framför TV:n. Jag ska nog pyssla en stund senare också. Några bilder från helgen.


Underbara sötnos!


Busar med pappa i soffan.


Saknar ord för hur mycket jag älskar denna pojke!


Härligaste smilet.


No comments: