Monday, April 21, 2008

Lite bilder

Ett kort inlägg så här på måndagsmorgonen. Bemi mår bättre. Han hade en hostattack i natt som nog gjorde ont i bröstet för han satt upp i sängen och ville upp till mig direkt när han såg mig. Så det blev en natt till på mammas arm. *hm* Nu verkar han dock må bättre om än trött. Mamma Muh hoppas att han vill nanna lite snart så mamma kan få jobbat lite mer effektivt.

Mamma Muh har träningsvärk både här och där idag. Jag var ute och rensade i rabatterna igår så lårmusklerna gör lite ont. Sen har jag en aning ont i armarna efter åtskilliga nätter i konstiga ställningar med en sjuk Bemi kloss intill. Men här kommer några bilder, inlagda via min jobbdator.
Febersjuk Bemi i onsdags kväll.


Vacker närbild på blomma från vår promenad i lördags.


Spjuvern poserade självmant igår vid kylen. Här syns det att han börjar må bättre.


Full av bus! Han har lite att ta igen från när han inte orkade och bara satt apatisk i mammas famn.

No comments: