Tuesday, January 23, 2007

Vinterpromenad

Nu har vintern kommit hit också. I morse hade vi 10 minus *brrr*. Jag är rätt glad att det är tisdag vilket ju betyder att jag är hemma med Bemi. Dessutom krånglar låset till vårt garage när det är så kallt och Roger fick inte upp det i morse. Får inte han upp det, då hade knappast jag fått det. Fruktar dock för i morgon kl 6.20 att stå och fibbla med det *morr*.

Bemi och jag gick dock på en liten promenad för att få lite frisk luft. Men det blev en kortare promenad än vad jag tänkt, jag vände hem när jag inte kunde känna mina lår längre....

Just nu ligger Bemi och sover i sin säng. Skönt, tycker mamma. Mamma har lite saker att göra. Två av Bemis kompisar fyller 1 år på lördag så mamma måste knåpa ihop lite kort till dem. Och sedan fyller en annan kompis till Bemi ett nästa helg. Oj, va mycket födelsedagar....

Här kommer i alla fall ett kort från vår promenad.

Bemi myser i vagnen, varmt instoppad.

No comments: