Sunday, January 21, 2007

Badpojke

Denna helgen har varit full av aktiviteter och vi har knappt varit hemma. Något som jag tyckte märktes på Bemi. Oj va kinkig han var i kväll (utom när han badade - då var han en riktig solstråle). Men så verkar han också sova väldigt gott ikväll?! Han har inte vaknat en enda gång sedan vi la honom mot att han brukar vakna en gång i timmen och vara jätteledsen. Hoppas det innebär att han sover hela natten *ler*. Det skulle mamma behöva med sin tandvärk, huvudvärk och onda rygg...

I morgon är det en ny vecka. Det visar sig att Bemi och jag måste ut och köpa nya vinterskor till mig. Mina gamla läcker och jag blir blöt om fossingen när det regnar. Sulan har spruckit *mutter och morr*. Jag som hatar att köpa nya skor eftersom jag aldrig hittar några sköna och alltid för skoskav....

Här kommer några nya bilder på Bemi.

Minernas mästare. Här "bubblar" han med munnen...


Så klart måste vi ha med en smile-bild också på vår lilla solstråle.


Och till slut en badbild på Bemi. Så här lugnt (?) trodde jag aldrig att ett bad av Bemi skulle kunna gå till.....Men som ni ser, han gallskriker inte! Och sen vad man kallar lugnt är ju upp till var och en....det gäller att inte ha för mycket kläder på sig när han ska badas, han stänker ner allt i badrummet....

No comments: