Sunday, December 10, 2006

Julbord

Idag har vi varit och ätit julbord i Höör med släkten på min sida, dvs pappa, Gunilla, Henke, Linda, Anton och Emma, Maria, Tony och Oliver och Robin och hans Caroline. Bemis första julbord! Inte för att han åt så mycket av det dock....

Bemi var go och glad hela vägen till Höör! Hör och häpna, han skrek inte på hela vägen (men han tog igen det när vi skulle hem....). Sedan var han trött mesta delen av tiden vi var på julbordet. Mamma och pappa njöt av god mat i alla fall. Tack pappa och Gunilla för att ni bjöd oss på julbordet!

Nu ska vi bara jäsa resten av kvällen och Bemi ska strax amma en sista gång och sedan är det natti. John Blund är redan här och knackar på. Så jag ska snabbt bara lägga ut några bilder....



Så här go och glad är jag på morgonen när mamma hämtar mig!


Jag vilar lite hos pappa medan de andra äter.


Kusin Anton som är 6½ år klappar när några
tjejer spelat tvärflöjt.

Kusin Emma som är 4 år lyssnar,
måttligt intresserat av musiken.

No comments: