Monday, December 25, 2006

Benjamins första jul

Fotokavalkad från Bemis första jul. Först ut är den 23 december hemma hos kusinerna.

Hej mamma! Visst är jag söt i min tomtemössa och grodpyjamas?

Testar gåstolen hemma hos kusinerna för första gången.
Det var skoj det här, vänta bara mamma tills jag kommer på hur jag tar mig framåt.


Bemi Bus och moster Linda.


Kusinerna hade en himla rolog tomte som dansade och sjöng.


Benjamin och hans kusiner Anton och Emma.
Benjamin var dock en aning trött och inte på fotohumör.


Julaftons morgon och Bemi fick öppna ett paket här hemma
ifall han inte var vaken när tomten kom.

Men pappa, ska du nu leka med min julklapp?


Mamma och Bemi testar självutlösaren på kameran inför nästa bild, se nedan...


Familjen Persson-Funhagen julen 2006


Miiiina julklappar

Farfar är himla skojsig....

Kommer inte tomten snart?!
Jag orkar inte hålla mig vaken!


Trött tomtenisse som är redo för sängen.

No comments: