Sunday, December 12, 2010

Smartson testpilot

Jag har kommit med i två kampanjer som Smartson har. Den ena är att testa Arlas smaksatta grädde. Jag skulle försöka hämta ut mina 2 paket grädde igår men gick bet. Icas connection med kuponginlösen funkade inte så de kunde inte läsa in min kupong :o( Har hört att det kan vara svårt att få tag på grädden så jag blev så glad när jag hittade båda smakerna på Ica. De hade bara ett fåtal ex av dem inne så frågan är ju om de finns kvar nästa gång jag kommer till ica. Den ena paketen hade jag tänkt använda till på fredag och göra en efterrätt men jag får åka in till Ica i veckan igen.

Den andra kampanjen som jag kommit med i är att man kan hyra film via webben och se filmen via datorn. Jag har fått två koder till två filmer som jag får hyra gratis. Nu gäller det bara att välja vilka filmer jag ska se. Kanske ser Roger och jag en film i kväll. Jag tror att vi kan koppa datorn till TVn så att vi ändå kan se filmen på större "skärm". Då blir det nog en Wallander skulle jag kunna tänka mig.

Jag älskar ju att se film. Det stora problemet är att hitta tiden till det. Ska jag se film vill jag gärna göra det ifred, dvs Bemi kan inte vara hemma/vaken. Så tiden till att se film är ju ganska begränsad. Jag hade kunnat ha lite tid nu när jag är sjukskriven på 50% men av olika anledningar som jag inte orkar gå in på här och nu så hämtar jag Bemi direkt när jag kommer från jobb så han får vara hemma med mig på eftermiddagarna. Denna veckan blir det dock lite si och så med det. Jag jobbar längre på tisdag, på onsdag ska jag till sjukgymnasten på em och på torsdag har jag ultraljud och läkarbesök igen på eftermiddagen. Så måndag och fredag kommer jag hämta Benjamin tidigare.

No comments: