Tuesday, January 26, 2010

Inspiration

Surfar runt efter lite fina saker att drömma om. Hittade denna fina bricka. Hade varit perfekt till kvällsteet :o) med muggarna nedan :o).

Sen kan man ju bara ta en titt på denna sidan så blir man glad av alla färger. http://www.rice.dk/ Jag älskar rice produkter!
Denna butiken i Malmö, http://www.missjuniversum.se/, har tydligen rice produkter :o)

Sedan är jag väldigt förtjust i GreenGate som jag har visat innan. Kolla in deras vinterkatalog (vårens har inte kommit ännu). Här kan vi snacka om prickiga prdukter :o) Jo, vårens katalog fanns visst också att bläddra i :o)
  • På sidan 7 är där en härlig rosa väska längst upp till höger. Jag som inte brukar vara mycket för rosa.
  • Melaminmuggarna på sidan 18-19...
  • Det quiltade täcket på sidan 46-47 i härliga blå/röda och vita färger...

Här ska man tydligen kunna hitta GreenGates produkter. I Danmark finns det ju massor med affärer som har GreenGate och Rice eftersom det är 2 danska märken. (Finns tom en affär i farmor Ruths hemby *ler*)

Någon som kan skänka mig en miljon typ ;o) Nåja, vad är väl en bal på slottet ;o)

_______________________________________________________

När jag var inne på inredningssidor hittade jag en länk till detta företag som säljer virkade leksaker. Måste faktiskt skryta lite och säga att jag tycker att mina virkade figurer är minst lika fina :o) Fast dessa kostar säkert skjortan eftersom det tydligen är ett känt märke på dem.

1 comment:

Ivy said...

dina virkade är finare! De leksakerna säljs i butiker här i Norge, men de är inte så himla speciella tycker jag ;).

Rice sakerna är såååå bra, de har bra kina pinnar för nybörjare som är snygga och som är ok för Louisa att öva med ibland. Å melaminporslinen har vi med när vi har picknick eller är på tur, funkar till varma dryck och är så tåliga mot andra 'kopior' som inte är så mkt billigare.