Monday, November 9, 2009

Feber

Jag fick plötsligt feber i fredags och missade därmed årets julfest med jobbet. Vågade inte åka med eftersom vi skulle till Kristianstad med buss plus att jag inte visste varför jag fått feber.

Febern har inte varit hög men hållt i sig hela helgen. Idag försöker jag jobba hemma några timmar, har lite texter som måste ses över och några broschyrer som ska uppdateras och skickas på remiss igen. Har inte kollat än om jag fortfarande har feber men får väl kolla det senare. Ska ändå jobba hemma i morgon även om jag är frisk. Fram till jul kommer jag jobba hemma tis, tors och fredag eftersom det borras och bankas så mycket på jobbet. Om det inte sker förändringar och någon opponerar sig... Detta är dock enligt överrenskommelse med min chef.

Bemi fick feber igår kväll, också ganska oväntat. Han är i och för sig förkyld men det är han väl alltid. I morse var vi dock med honom hos örondoktorn och han fick OK-stämpel i rumpan. Rören satt där de skulle i öronen och han fick godkänt på hörseltestet, det fick han ju inte i våras. Roger är hemma med mr B idag.

På fredag åker Benjamin och jag tåg till morfar i Älmhult. Det blir ett äventyr i sig för mr B. Hoppas han är snäll.... Kände att det var enklare att ta tåget med honom än att köra hela vägen upp själv. Tåget tar dessutom bara 1h 15 min medan det tar 2h att köra. På tåget kan jag dessutom ägna mig åt honom hela vägen. Får väl ladda med en rejäl godispåse, det är ju fredag :o)

No comments: