Tuesday, June 30, 2009

Kusinträff

Idag har vi haft besök av Benjamins kusiner Anton och Emma och deras mamma. Vi åkte en sväng till badet här i Svedala. Som vanligt tyckte Bemi att det var kallt och var inte så villig att bada. Och ja, det var kallt. Men när man väl doppat sig var det skönt, det höll dock inte Bemi med om. Hans kusiner badade glatt. Bemi tyckte dock att det var mysigt att fika på badet. Mamma håller med!

I eftermiddags anslöt sig min bror när han slutat jobba och vi hade en trevlig kväll med grillat. Store Anton har fått rullor så han och Roger åkte några varv. Och svag som jag är för hockey och liknande fotograferade jag Roger...



Bemi badar med faster Linda. Men han vill upp till pappa...

Min snygga sambo som återupptäckte sina rullor och nu är sugen på att åka mer. Det ser så skönt ut när han åker, så avslappnat men så har han ju åkt mycket skridskor i sina dar. Skulle jag ta på mig mina rullor skulle folk tro att vi spelade in en modern version av bambi på hal is...



Den snygge mannen jag delar tidning med igen :o)

1 comment:

Beatrice said...

Uj nu blev jag sugen, får se om jag kan hitta mina rullor o damma av dom