Tuesday, October 28, 2008

Lite mindre kaos

Ja, nu har vi bott i huset i lite mer än 1 vecka. Och kaoset är lite mindre. Lådorna på första plan är färre och tom min pysselhörna är nästan uppackad och klar (behöver en hylla och lampa till hörnan). Nu är det datorsakerna som väntar på att bli uppackade också men vi har ju fortfarande inget internet i huset så det är ingen brådska med datorn...

Jag var hemma torsdag och fredag förra veckan med Bemi. Han var snorig och hade feber. Då hann jag med att packa upp en massa saker och Bemi hjälpte mig. Jag har även hunnit baka en massa, äpplekaka, baileyskakor och baileysmuffins. Sistnämnda är bara så mumsiga.

Denna veckan ska jag bara jobba tom onsdag. Jag har tagit ledigt torsdag och fredag för att vara med min familj. Roger och Bemi är lediga onsdag-fredag. Kanske kan vi få lite gjort också så att Bemis rum snart är klart.

1 comment:

Ivy said...

Så skønt att ni är på plats nu, låter världigt lyxigt att ni tom hunnit få iordning så mkt.

En annan har ju hela flytten kvar... hehe.