Friday, October 10, 2008

Stress

Mindre än en vecka hemma och jag är tillbaka i samma trötta skick som innan vi åkte på semester. Stressen inför flytten gör mig helt matt, ger mig hjärtklappning som heter duga och huvudvärk utan dess like. Där är så mycket kvar att packa och vi flyttar om en vecka. Hela denna helgen är körd vad gäller packning av olika skäl så jag har nästa vecka på mig att packa det sista.

Jag sitter och somnar på bussen hem på eftermiddagarna (klockan 16) så gissa hur mycket energi jag har till att packa på kvällarna?! Konstigt att jag känner mig stressad?! Konstigt att jag mår dåligt?! Jag är väl redo för psyket efter flytten eller i alla fall kardiologen igen.

Jag ska ALDRIG mer flytta, eller snarare jag ska aldrig mer packa inför en flytt. Nästa gång får någon annan göra det (!) eller så får en firma fixa det.

No comments: