Monday, March 12, 2007

Underbara Benjamin

I lördags var vi hos kusinerna i Kävlinge. Jag skulle på second hand-försäljning av barnkläder och fynda lite till busen. Men som Linda säger så har jag nog lite krav nu på kläderna. Där fanns mycket fint men tyvärr hittade jag fläckar på dem. Då blir man lite besviken. Men jag hittade några fynd. Jag måste dock ut och handla lite byxor till busungen. De flesta byxorna i stl 68 börjar bli för små och vi har inte så mycket i storlek 74 hemma, inte byxor och pyjamasar i alla fall. Där är en del tröjor dock.

Här kommer en bild på kusin Anton när han passade på att mysa lite med Roger. Jag har en liknande bild på dessa två killar men där är Anton betydligt mindre, typ 1 år och nu är han snart 7.....


Här leker Benjamin med morbror Henke. De bygger torn av Benjamins älskade klossar. Bemi bara väntar på att få rasa tornet *ler*.

Och här kommer lite bilder tagna för en liten stund sedan. Jag kunde inte låta bli att ta några bilder. Han var så söt där han låg och sprattlade på golvet. Ljuset in från fönstret gör också att bilderna blir så klara och fina.....



No comments: