Friday, March 2, 2007

Äntligen fredag

Nu är det äntligen fredag igen och jag har en lång härlig helg framför mig tillsammans med mina 2 favoritpojkar. Fredagar måste vara den bästa dagen på veckan!

I morgon ska vi handla och fixa lite där hemma. På söndag kommer Rogers släkt för att fira honom. På måndag ska Bemi Bus och jag ÄNTLIGEN träffa BB-mammorna igen. Hoppas ingen blir sjuk denna gången! Och på tisdag kommer Bemis morfar ner på besök. Så det är fullt upp hela helgen och början på veckan. På onsdag är det jobb igen....

Igår var jag borta hela dagen och fick bara träffa Bemi på morgonen innan jag åkte till jobbet. När jag kom hem sov han. Så idag ska jag ta igen det och pussa och krama på honom så mycket han tillåter. Han är ju inte så kelig längre, det finns viktigare saker att upptäcka ute i världen tycker Bemi.

No comments: