Sunday, January 23, 2011

Magen känns större...

....än vad den är. Det ser jag nu när jag ser på bilderna nedan. Jag upplever den som gigantisk men det är den inte. Men det är klart, allt är relativt och självupplevt. Jag upplever mig som mindre rörlig och jag känner mig mer klumpig än med Benjamin. Det stramar mer, spänner, drar och trycker. Tror det är en kombination av muskler, ligament och organ som kommer i kläm. Men så är jag också höggravid. När hände det liksom?

På tisdag är det v30+0 och fem veckor senare i förra graviditeten var jag mamma! Helt overkligt! Men jag får räkna med 10 veckor till i denna graviditet, lika bra att ställa in sig på det.

Vi har en tiger i familjen.


Tyckte ljuset var så fint i vardagsrummet igår.


Magen i vecka 28+ med Benjamin.


Storebror pussar magen.


Magen igår i vecka 29+4.

2 comments:

kattiiiiss said...

Söt liten tiger!

Vad fin din mage är. Den ser lite rundare ut nu än vad den var med B. Bara 10 veckor kvar! Det går fort..

Kram

Mia said...

Hejsan!

Vilken härlig sida du har. Vad mysigt med en bebis på G =)

Att du inte passade på att vara med i tävlingen på min blogg om en mössa kanske till storebror eller rent av till dej själv =)

Lycka till med magen