Wednesday, November 29, 2006

Julklappspyssel

Idag har Bemi och jag pysslat med en julklapp som släkten ska få. Vad kan jag ju inte avslöja....Bemi har väl inte pysslat så mycket, han satt och sov i mitt knä när jag gjorde det men det var ju hjälp nog. Annars hade det väl inte blivit gjort idag om han varit vaken. Nu ska bara Pappa Puh göra sista finishen som han är bäst på att göra....

Med posten idag fick vi julkorten och tackkorten från dopet. Får väl ta tag i det och skicka ut alla kort. Bara si så där en 50 kort att skriva adresser på....

Med posten idag fick jag min egen julklapp till mig själv. Ett smycke med en bild på Benjamin på. Jag har inte hunnit fotografera det men det kommer kanske ut här på bloggen eller så får ni se det när vi träffas. Ni kan läsa mer om det på www.fotosmycket.se På baksidan av hänget har jag en inskription tillägnad min skatt, För alltid i mitt hjärta. På så sätt kan han vara med mig även när jag börjar jobba i januari. Vara nära mitt hjärta.

Nu har jag en liten pojke som är jättesugen på gröt så det är väl bäst att jag ger han det...

1 comment:

Ivy said...

Hej! Du är så gullig som tar dig tid och kommer med råd!

Har just beställt en moby wrap och hoppas att det gör henne lite mer nöjd och avlastar min rygg.

Mysigt med julklappspyssel! Här lär det dröja innan det blir tid med sånt, vilken turatt jag gjorde 10 julkort innan Louisa kom... så får närmaste släkten pysslade kort iaf! :-)
Kram Ivy o Louisa