Sunday, November 26, 2006

Halvårsfirande och julkortsfotografering

Oj, idag har vi haft fullt upp! Bemi Bus blir om några timmar, närmare bestämt kl 23.33 6 månader gammal. Ett halvår har vi känt varandra!! Så det fick ju firas. Morfar, mormor Gunilla och Robin har varit här och ätit tårta. Bemi fick dock nöja sig med rån och persikopuré, men han verkade tycka att det gick lika bra.

Och så tänkte vi slå två flugor i en smäll och fotografera honom på halvårsdagen och ta bilder till julkorten samtidigt. Men Bus var inte så samarbetsvillig och hade tagit på sig den något buttra minen. Men vi fick till en hel del bra bilder ändå bland de 75 bilder vi tog.....Märk väl den fina svarta bakgrunden! Fotogalen som jag är så vill jag ju ha min egen studio och svart bakgrund är ett steg mot det *ler*.

Här kommer ett gäng bilder från vår fotosession, märk väl att bilderna vi valt till årets julkort inte finns med bland dessa för att inte sabba överraskningen för alla er som ska få julkort av Bemi.


Kast med liten julmus....

Min mamma står där borta och vill att jag ska le, men det vill inte jag...

Sådana paket vill jag ha många av till jul.....

Bemi Bus och mamma

Var biter du julmusen??

Mammas favoritbild - blev mycket nöjd med denna bilden!! Men kan man bli annat när man har världens sötaste och underbaraste bebis?

2 comments:

Sirfalas said...

Hej gumman!

Så kul med en blogg :O)
Jag har också en, men skriver inte längre. :(

Så stor han har blivit nu, Bemibus. :O) Riktig liten snygging.

Theabus är också stoooor nu. Hon fick en ny kusin igår och gissa vem som är BEBISSUGEN?! *längtar*

Massa av kramar till er.

//Emy

Ps, sen får vi ta den där fikan ;o) Ds

Ivy said...

Men åååååhhhh! Så stor han har blivit!!!

Han är otroligt söt Bemi - jag är ju så svag för blåa ögon! Det blir nog många flickor som knackar på "snart" nog...