Saturday, April 9, 2011

Trädgårdsfix

Äntligen lite fint väder igen. Igår och förrgår var det värsta stormen här. Vi trotsade blåsten igår och gick ut för Benjamin var hemma från dagis och tja, han behövde rastas en runda... Men skoj var det inte. Jag trodde vi skulle blåsa bort bara på vägen till lekplatsen men blåsten bekom inte B....

Idag har Roger tvättat av trädäcket och i morgon ska han olja in det. Jag började rensa i rabatterna och klippa bort vissna grenar och grejer men en ledsen liten S behövde en runda i vagnen och på rundan ramlade lille B som då behövde plåstras om.... Och sen kom farmor och farfar och tja, det var den dagen det.... :o) Dagarna försvinner fort.

Ikväll vankas det grillat *mums*. Och sedan blir det nog en lugn kväll i soffan. Får väl se vad klockan är när jag däckar ikväll... Vad som händer i morgon får vi se... Kanske bakar jag...

Pappa puh med högtryckstvätten... Benjamin Bus gräver i sandhögen som senare råkade hamna i hans leksaksförvaring..... Så kan det gå när mamma och pappa inte vakar över Mr Bus. Lilla S vilar i sin vagn i trädgården.
2 av mina 3 fina, underbara pojkar.
Bröderna Bus

No comments: