Tuesday, June 15, 2010

Fotokurs

Woho! Man kan vinna en gratis inloggning till en fotokurs här.

Jag har ju gått en kurs i bildredigering på Jönköpings högskola men man måste ju ha bra bilder för att kunna göra dem ännu bättre. Och det är ju ganska gött att kunna ta bra bilder utan att behöva redigera så mycket. Så jag vill gärna vinna inloggning till fotokursen.

Vad jag vill lära mig? Hur man tar bra porträtt, det är ju det jag egentligen tycker bäst om att göra. Framför allt på B. Vad man ska tänka på, ljus osv. Hur man använder reflexskärm för att få bäst resultat. Bländare, hur man ställer in och vad man ska tänka på.

Håll nu tummarna att jag har turen att vinna. Skulle vara roligt att vinna kursen nu också när jag äntligen fått lite mer förtroende på jobb att ta bilder vid olika evenemang. Kanske kan det vara en motivering? Nu när jag ska få ny chef och allt kan det ju vara roligt att kunna visa upp lite nya kunskaper?

No comments: