Sunday, May 2, 2010

Wow

Wow, wow, wow!!! Ibland när man ska på fest känns det lagom kul att dra med sig kameraväskan, den är inte så klädsam tillsammans med klänning tex. Då önskade man att man hade en annan väska som man kunde ha kameran i och ändå ha den skyddad. Ibland önskar man även att man hade plats till lite andra saker i sin kameraväska, så som plånbok och nycklar och sånt. Idag snubblade jag på ett tips som låter väldigt lockande. En sån här skulle jag vilja ha!

Hade nu arvet som jag ska få varit så stort som jag trodde hade jag inte tvekat utan köpt en sådan här men... Jag måste fortfarande hålla hårt i pengarna och kan inte direkt unna mig sådana här extravaganser :o(

Har förresten uppdaterat min önskelista med 2 saker och reviderat andra punkter. Här hittar den som är intresserad den.

1 comment:

Ivy said...

Jag har sett en mamma här i Oslo med den röda väskan. Den är så otroligt läcker och jag tittade till bara för att väskan var så snygg och så vips tog hon fram kamera och 2 objektiv. *dregel dregel*

Hjärnan rullade omgångar när jag fick bonus, men men... det får bli i framtiden, eller som du gör - lägga på önskelistan.