Friday, February 19, 2010

Update

Här kommer dels en update på mina veckolayouter - vecka 6 blev en aning försenad men den är gjord nu i alla fall. Sedan förra helgen har jag även hunnit virka en figur till, en grå katt med lite retrokänsla med orange klänning och stövlar. För att piffa till henne letade jag bland mina scrapsaker och hon fick en blomma i håret. Nästa amigurumi är på G, den ska flytta upp i skogarna ;o)
Jag har jobbat 1½ vecka nu och är trött. Delvis pga hjärtat som fortfarande slår fort och dels pga en del saker som har hänt på jobb som gjort att jag tappat sugen lite grann. Pratade med min läkare förra lördagen och han vill avvakta lite ang den höga pulsen. Det kan fortfarande vara en reaktion på allt som hänt, slutat med medicinen och att de varit inne och "rotat" i hjärtat.
Denna helgen händer det inte mycket. Desto mer nästa helg. På lördagen ska vi på melodifestivalen när den kommer till Malmö och på söndagen fyller Roger år så då kommer nog någon på kaffe och kaka. Jag bakade ju en massa när jag var hemma och var sjukskriven så kakor finns det. Sedan blir det nog inte tårta utan jag gör en paj med bär/frukt från frysen.
Nu är det lunchfika och sedan ska en viss liten man sova middag. Han vaknade kl 6 så både han och hans föräldrar är trötta nu...

No comments: