Tuesday, February 16, 2010

Blogcandy

Jag är med och tävlar om blogcandy hos www.scrapgalen.se.

1 comment:

Ivy said...

Ja, vi tänkte på den kombinationen när febern var så hög igår, men sjukvårdsuppysningen sa att vi kunde avvakta eftersom allmäntillståndet var så piggt ändå när hon var vaken. Imorse vaknade hon med 39,3 och var pigga o glad, så jag hoppas att tempen visar mycket lägre idag.

Ja, jag jobbar ju privat - och är en av de bästa företagen i Europa med tanke på personalomsorg - bra försäkringar osv osv... därför är det svårt för mig att söka mig utåt (förutom intervjuångesten haha) även om mina arb.uppgifter är tråkiga. Mina närmaste ledare är underbara och försöker verkligen anpassa för mig - båda med arbetsuppgifter och allt som varit med min dåliga rygg. En sån arbetsgivare vill man inte lämna i första taget.