Monday, February 19, 2007

Arla morgonstund

Japp, här sitter Bemi och jag i arla morgonstund. Pappa Puh ligger och sover. Han har sovmorgon idag och börjar först kl 13. (Hoppas inte han ska sova så länge - mamma är frukostsugen och det är nog Bemi med....)

Bemi var snäll idag och sov till kl 6 i alla fall. Den senaste veckan har han vaknat kl 5, hur pigg är man då?! Nu har han ätit välling och sitter och leker på golvet i väntan på pappa. Här kommer lite bilder från i lördags och från nu i morse.

Hallå mamma, jag sitter så fint på min filt.
Jag förstår inte vad du nojar över. Rymma? Jag?

Men det är klart, jag kan ge mig av på rymmarstråt om du vill...


Full koncentration på någonting.


I morse. Leker så fint med sina lock och leksaker iklädd sin fina döskallepyjamas.


Jaså, du tog foto? Jamen jag kan ta en paus i lekandet och posera...
(Bemi älskar kameran och slutar ofta leka för att istället titta på mig,
så inga ögonblicksbilder nu längre...)


Och så avslutar vi med detta härliga kort! Ha en bra dag!

1 comment:

Unknown said...

This is my favourite photo! How cute is he?!
Lots of love to Benjamin and his mom and dad!
Gloria