Saturday, March 6, 2010

Promenad i bokskogen

Idag åkte vi till bokskogen här strax utanför Svedala och gick slottsrundan, dvs en tur i slottets park. Det kändes soligare där än att gå en runda i själva skogen. Tyvärr var varken hästar, får eller dovhjortar ute på ägorna idag. Det blåste kallt men när det var vindstilla värmde solen gott.

Ikväll blir det god middag och sedan en titt på andra chansen av melodifestivalen. Hoppas Neo går vidare. I morgon ska Roger på hockey så jag får se vad Bemi och jag ska hitta på. Bemi hade feber igår när jag hämtade på dagis men idag verkar den vara borta igen. Han har ju varit förkyld några dagar och i natt fick han ett stort munsår, så det kan varit det som spökat.

Roger och Benjamin i parken.



Benjamin testar traktor på slottets ägor. De håller med uppbyggnaden av de häststallar som brann ner för några år sedan så där var en massa maskiner och grejer.



Benjamin och ja i soffan igår. Virkningen i högsta hugg.



Härlig gla-bild på Bemi Bus.

1 comment:

Ulrika - foto - Jonasson said...

Tassar förbi o tipsar dig som har tävlat/ redan tävlar hos mig att jag nu dratt i gång en ny kulig en..

http://uj76.blogspot.com/2010/03/tant-lottar-ut-ett-presentkort-vart_08.html

..med chans att vinna presentkort från en finfin barnbutik! =)