Friday, August 27, 2010

Slutat blogga

Roger frågade igår om jag slutat blogga. Nä, det har jag väl inte men det har varit så mycket annat som har tagit upp min tid och egentligen har det inte hänt något direkt som jag kan blogga om.

Det är äta, sova och jobba som gäller känns det som. Jag jobbar ju andra tider nu, har en ny chef som kräver ganska mycket och allt har dragit igång nu efter sommaren. Dessutom är det bara två veckor kvar tills mitt kontor ska flytta till nya lokaler och det är ganska mycket förberedelser inför det eftersom jag sitter i flyttgruppen som koordinerar flytten.

På lördag händer något roligt i alla fall. Benjamin och jag ska gå på bio! Hans första biobesök och vi ska se Toy Story 3. Han älskar 1 och 2:an så jag tror det är ett bra val. Sen får vi väl se om han vill se hela filmen eller inte. Spelar egentligen inte så stor roll, vi har gratis biobiljetter så det blir inga "bortkastade" pengar om han inte orkar sitta och se hela. Men jag tror och hoppas att han ska bli så tagen av situationen, av det hela med att sitta och titta på en stor duk i samma "rum" som en massa andra så att han vill se hela. Vi ska givetvis ladda upp med en massa gott också :o)

Roger ska på hockey både idag och i morgon så Bemi och jag kör mamma-son-mys merparten av denna helgen.

Vi har lite andra roliga saker framför oss men de sparar jag på så att jag har lite att blogga om längre fram också ;o) Kan ju nämna att vi ska möta en styck ullig gullig sak om en vecka, Roger och jag ska vara barnfria och ut och slå runt på stan (eller nåt) ;o) och lite annat smått och gott.

No comments: